Duchowy przewodnik
Mechanik
Władca wiatru
Każda myszka wybiera co chce..Ja mam Duchowego Przewodnika każda moc ma inne czynności np: Duchowy przewodnik pozwala dać wybraną myszkę do norki .Oczywiście jeżeli wybrana myszka ma serek.
Kolor Szamana
Można wybierać też kolor szamana np.żółty .Niestety ttlko od jakiegoś poziomu ...tylko nie wiem od którego.Sama mam 36 a nie mam koloru szamana ,dziwne...
Przybornik Szamana
Na początku każdej mapy wybierany jest szman. Ta mysz ma umiejętność tworzenia obiektów. W wielu mapach te obiekty są niezbędne przy pomocy doprowadzenia myszek do sera i nory. Dostępne obiekty są zależne od poszczególnej mapy. Większość z tych obiektów może zostać ustawiona wraz z gwoździem, który wpłynie na jego zachowanie. Obiekty można jeszcze zmienić w Przezroczysty obiekt
wduszając spację po wybraniu obiektu, pozwala myszkom (ale nie innym
obiektom) przenikać przez ten obiekt.
Przedmiot wybiera się klikając jego ikonę z listy lub wduszając
odpowiedni klawisz numeryczny. Obiekty tworzy się klikając i
przytrzymując lewy przycisk myszy.
Standardowe Obiekty
Obiekt | Opis | Właściwości | Właściwe Zastosowanie | Zastosowanie nooba |
---|---|---|---|---|
|
Strzałka wskazująca pewien punkt lub kierunek. Używana do przeprowadzania myszek w konkretne miejsce. Można obracać. Nie wywiera wpływu na myszki. | Nie jest fizycznym obiektem. |
|
|
|
Duch, który wybucha wytwarzając energię kinetyczną trzykrotnie większą niż promień eksplozji. Wpływa na myszki oraz obiekty. | Nie jest fizycznym obiektem. |
|
|
|
Totem nie jest zwykłym obiektem, jest to moc tworząca budowlę z obiektów ustaloną wcześniej przez samego szamana w Edytorze totemu |
Nie jest fizycznym obiektem. | Zastosowanie zależy od tego jaki jest totem. | Zastosowanie zależy od tego jaki jest totem. |
|
Baloniiik! Występuje w kilku kolorach. Balon powoli leci w górę, można przywiązać go do ruchomego obiektu lub myszki. Balony oddziaływują z obiektami lub myszkami jeśli nie jest przezroczysty. | 30x30 px (kółko) Gęstość: 50 Tarcie: 0.5 Odbicie: 0.5 Masa: 300 |
|
|
|
Magiczna runa powoli lecąca w kierunku, który wskazuje. Przeciwstawia się grawitacji. Oddziaływuje z obiektami lub myszkami jeśli nie jest przezroczysty. | 30x30 px (kółko) Gęstość: 10 Tarcie: 0.1 Odbicie: 0.2 Masa: proporcjonalnie do wielkości |
|
|
|
Mała skrzynka w środku pełna niczego. Lekka i przydatna. | 30x30 px (prostokąt) Gęstość: 30 Tarcie: 0.8 Odbicie: 0.2 Masa: proporcjonalnie do wielkości |
|
|
|
Dwukrotnie więkrza, dwukrotnie lepsza! Skrzynia jest często dobrym początkiem budowli. | 60x60 px (prostokąt) Gęstość: 30 Tarcie: 0.8 Odbicie: 0.2 Masa: proporcjonalnie do wielkości |
|
|
|
Ciężkie kowadło, które jest w stanie zabezpieczyć budowlę, ale także kompletnie zniszczyć. | 30x30 px (prostokąt) Gęstość: 50 Tarcie: 0.2 Odbicie: 0 Masa: 1000 |
|
|
|
Krótka drewniana deska. | 100x10 px (prostokąt) Gęstość: 50 Tarcie: 0.4 Odbicie: 0.2 Masa: proporcjonalnie do wielkości |
|
|
|
Długa drewniana decha. | 200x10 px (prostokąt) Gęstość: 50 Tarcie: 0.4 Odbicie: 0.2 Masa: proporcjonalnie do wielkości |
|
|
|
Mała odbijająca się piłka, myszki je wprost uwielbiają! | 30x30 px (kółko) Gęstość: 10 Tarcie: 0.1 Odbicie: 0.9 Masa: proporcjonalnie do wielkości |
|
|
|
Trampolina pozwalająca doskoczyć bardzo wysoko! | Część Drewniana 100x10 px (prostokąt) Gęstość: 50 Tarcie: 0.4 Odbicie: 0.2 Masa: proporcjonalnie do wielkości Część Odbijająca 80x10 px (trapez) Gęstość: 10 Tarcie: 0 Odbicie: 1.5 Masa: proporcjonalnie do wielkości |
|
|
|
Ciężka kula armatnia lecąca w stronę wskazywaną przez strzałkę. Może być obracana, ale nigdy nie poleci w górę. | 30x30 px (kółko) Gęstość: 1 Tarcie: 0.2 Odbicie: 0.2 Masa: 1000 |
|
|
|
Patrz wyżej. | Patrz wyżej. |
|
Patrz wyżej. |
|
Patrz wyżej. | Patrz wyżej. | Patrz wyżej. | Patrz wyżej. |
|
Dwa magiczne obiekty razem tworzące portal, przez który mogą przechodzić myszki oraz obiekty. | Nie jest fizycznym obiektem. Myszki i obiekty mogą wejść do jednego pola i wyjść drugim. |
|
|
|
Magiczny kwadrat bardzo łatwy w obsłudze i łatwy do stworzenia nim drogi. | 10x10 px (kółko) Gęstość: ? Tarcie: ? Odbicie: ? Masa: ? Znika po 10 sekundach. |
|
|
|
Moc umożliwiająca zamrożenie dwóch dowolnych myszek. Aby użyć trzeba poczekać aż jakaś mysz wejdzie do nory. | Nie jest fizycznym obiektem. |
|
|
Obiekty Umiejętności Szamana
Aby móc użyć któryś z tych przedmiotów szaman musi ustawić swoje punkty umiejętności w odpowiednie pola na Drzewach umiejętności i umożliwiające korzystanie z nich.Obiekt | Opis | Właściwości | Właściwe Zastosowanie | Zasosowanie nooba |
---|---|---|---|---|
|
Dzięki umiejętności Łatwa wygrana możesz darować wybranej myszce przebiegnięcia połowy mapy aby dojść z serem do norki. Można użyć tylko gdy jakaś myszka wejdzie do nory. | Nie jest fizycznym obiektem. |
|
|
|
Umiejętność pozwajająca wskrzesić jedną lub kilka myszek, które zdechły podczas trwania mapy, ale powodem nie może być afk. Istnieje też możliwość, że szaman wskrzesi myszkę, która akurat weszła do pokoju. | Nie jest fizycznym obiektem. |
|
|
|
Jeżeli masz w posiadaniu ser, możesz oddać go jakiejś myszce. Można użyć tylko gdy jakaś myszka wejdzie do nory. | Nie jest fizycznym obiektem. |
|
|
|
Po użyciu tej mocy na myszce, przeniesie się ona w miejsce gdzie teraz stoisz. | Nie jest fizycznym obiektem. |
|
|
|
Moc tworząca Pierścień szybkości | 30x30 px (kółko) |
|
|
|
Jabłko właściwościami jest podobne do skrzynki, ale jabłko posiada dodatkowe własne pole czarowania, które szaman może wykorzystać oraz jest jabłkiem. | 30x30 px (prostokąt) Gęstość: 30 Tarcie: 0.8 Odbicie: 0.2 Masa: proporcjonalnie do wielkości |
|
|
|
Moc tworząca Pierścień skoku. | 30x30 px (kółko) |
|
|
|
Chmura jest bardzo pomocnym obiektem szamana. Chmura może przemieszczać się tylko poziomo co może pomóc przy wielu budowlach. Ruch poziomy dotyczy ruchu względem samej chmury, więc po obróceniu jej, możliwy ruch też się obróci. Wstawienie kolejnej chmury usuwa poprzednio stworzoną przez szamana. | 60x30 px (prostokąt) Gęstość: ? Tarcie: ? Odbicie: ? Masa: ? |
|
|
Ten obiekt nie znajduje się w przyborniku szamana, właściwości są zupełnie identyczne do balona. Bańki są dodatkowym efektem po zdechnięciu myszki, który oczywiście może zostać wykorzystany przez inne myszki. Żeby taka bańka się pojawiła, szaman musi zdobyć umiejętność Czyścioch | 30x30 px (kółko) Gęstość: 50 Tarcie: 0.5 Odbicie: 0.5 Masa: 300 |
|
| |
|
Ta skrzynia jest dużo cięższa od pozostałych, ale mimo to może pływać na wodzie. Jej boki są zbyt śliskie do wspinania, a góra i spód bardzo szkorstkie. Wstawienie kolejnej skrzyni usuwa poprzednio stworzoną przez szamana. | 50x50 px (prostokąt) Gęstość: ? Tarcie: 0 / 20? Odbicie: ? Masa: ? |
|
|
|
Dzięki tej umiejętności szaman może przenosić się w dowolne miejsce w zasięgu pola czarowania. | Nie jest fizycznym obiektem. |
|
Trollowanie siebie chyba nie ma sensu... |
|
Mini drewniana deseczka. | 50x10 px (prostokąt) Gęstość: 50 Tarcie: 0.4 Odbicie: 0.2 Masa: proporcjonalnie do wielkości |
|
|
|
Jedna z silniejszych mocy, która może dowolnej myszce - oprócz szamana -dać moc do przemiany w mysią skrzynię, deskę lub kowadło. | Nie jest fizycznym obiektem. |
|
|
|
Jest podobna do zwykłej runy, ale ta jest jednak bardziej przydatna gdyż ta runa nie może się obracać wokół własnej osi. | 30x30 px (kółko) Gęstość: 10 Tarcie: 0.1 Odbicie: 0.2 Masa: proporcjonalnie do wielkości |
|
|
|
Krótka lodowa deska. Ta natomiast ma zerowe tarcie dlatego jest idealne na zbudowanie sanek. | 100x10 px (prostokąt) Gęstość: 50 Tarcie: 0 Odbicie: 0.2 Masa: proporcjonalnie do wielkości |
|
|
|
Krótka czekoladowa deska. Od drewnianej różni się tym, że ma dużo większe tarcie. | 100x10 px (prostokąt) Gęstość: 50 Tarcie: 20 Odbicie: 0.2 Masa: proporcjonalnie do wielkości |
|
|
|
Ten duch jest przeciwieństwem normalnego ducha, który zamiast
odrzucać wszystko dookoła przyciąga do swojego centrum jak sekundowa
czarna dziura. Pozostałe cechy są takie same.
Aby użyć należy posiadać umiejętność Zły duch wybrać z listy i wcisnąć spację.
|
Nie jest fizycznym obiektem. |
|
|
|
Moc otrzymywana z umiejętności Szaman demolka pozwala usunąć dowolny ruchomy obiekt. (nie zawsze działa) | Nie jest fizycznym obiektem. |
|
|
|
Miła, słodka owieczka powoli podążająca przed siebie i... mocno wybuchająca po 5-ciu sekundach. | 30x30 px (prostokąt) Gęstość: ? Tarcie: ? Odbicie: ? Masa: ? |
|
|
|
Używając tej zdolności szaman może przemienić dowolny obiekt szamana z solidnego w przezroczysty i odwrotnie. (nie zawsze działa) | Nie jest fizycznym obiektem. |
|
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz