^^

profilki

niedziela, 22 lutego 2015

Umiejętności szamana: cz1. Duchowy Przewodnik

                                                           Hej myszki!
Dziś mam dla was pierwszą część poradnika o umiejętnościach szamana :)   Duchowy przewodnik :
                                            
 Coś o umiejętności : Dla mnie bardzo przydatna i myślę ,że warto zainwestować ją na początku naszej przygody w grze. Ma bardzo pomocne drzewko umiejętności więc ,jeżeli chcesz pomagać myszką wybierz duchowego przewodnika! :)

 Duży ser  - Powiększa ser o 20 % - Warto wrzucić w tę umiejętność chociaż 2 punkty. Bez tej umiejętności mniejsze poziomy myślą ,że sera dla wszystkich nie wystarczy i to zmywa go z tropu :).

  Dodatkowy czas -   Przy włożeniu w tę umiejętność 5 punktów dodaje nam to 25  sekund do rundy. Przydatna umiejętność gdy ktoś akurat uczy się budować ponieważ jest nowy lub uczy się trudniejszego trybu gry co teraz przydaje się i mnie ;).

  Zmartwychwstanie -   Gdy zginiesz możesz jednorazowo wrócić na mapę -  Gdy zdarzy nam się spaść mamy jeszcze jedną szansę aby zbudować drogę dla myszek. Nie działa jednak gdy na mapie są 2 szamany.

 Supergwiazda- Kiedy tańczysz sprawiasz ,że 1 mysz(y) tańczy obok Ciebie. - Czynność nie przydatna zupełnie. Tylko zwykłe marnowanie punktów ,przecież taniec nie pomoże ci uratować myszek .

 Duży szaman- Powiększa szamana o x % - Nie bardzo przydatna czynność . Sprawia tylko ,że jesteśmy bardziej widoczni i więksi nic cennego ale warto dać chociaż 1 czy 2 punkty.

 Kuchnia polowa- Przekazuje Twój ser dla wybranej myszy- Warto zainwestować w tę umiejętność ponieważ gdy myszka nie może dojść do serka ty możesz przekazać jej swój. :)

  Łatwa wygrana- Przywołuje znak, który zabiera mysz prosto do norki. Działa tylko, jeśli mysz ma ser. Można użyć X razy.- Kiedy myszki nie chcą wejść do norki a zależy ci na tym aby zdobyć punkty po prostu użyj tej umiejętności :)

 Nekromancja- Przywraca X mysz(y) do życia - Przydatne gdy jednej myszce może nie udać się dojść do norki. wtedy przywrócisz ją ponownie do życia i przypilnujesz aby tym razem doszła.

Teleportacja- Teleportuje do ciebie wybraną mysz. Można użyć X razy.- Warto zainwestować w nią punkty ponieważ gdy myszka gdzieś utknie ty możesz ją do siebie teleportować.

  Antygrawitacja- Piłki opadają wolniej. Poziom X - O tej umiejętności chyba każdy ma to samo zdanie czyli bezużyteczne do ratowania myszek. Chyba ,że akurat jest poziom w którym są piłki ale nie warto.

Dodatkowa szybkość- Tworzy znak zwiększający prędkość myszy- Przydatna lecz nie zawsze, umiejętność.Gdy położy się ją na drodze od sera myszki szybko dojdą do norki.


 Sprężyna- Tworzy znak od którego myszy się odbijają . Można użyć X razy - O nie ! Jesteś szamanem a nie chce ci się budować ? Wystarczy ,że dasz sprężynę a ona zrobi to za ciebie :) Lub ułatwi twoje zadanie kiedy będzie trzeba przeskoczyć niewielką odległość .


Wieczna dusza-Pozwala przywoływać przedmioty X czasu po twojej śmierci-Przydatna tylko wtedy kiedy ze pchnie cię drugi szaman z którym będziesz na mapce lub kiedy spadniesz po raz drugi jednak ja nie mam z tym najmniejszego problemu więc dla mnie nie warte punktów.

 Jabłko -  Tworzysz jabłko. Możesz przywoływać przedmioty znajdujące się w zasięgu przywoływania jabłka. Można użyć X razy- Musisz mieć chociaż jedno! Jabłko przydaje się wtedy np. myszka nie rusza się z miejsca ? Nawet kilka myszek? Zrzucasz jabłko dajesz myszką ser i od razu znaczek z norką :)

 Chmura-Przywołuję chmurę- Sam szczyt drzewka! Jakim trzeba być nierozumnym człowiekiem aby jej nie wziąć? Zawsze ale to zawsze rzeczy z samej góry są najprzydatniejsze. Pomaga nam bardzo ale to bardzo w budowaniu można dać na nią deskę aby się nie ruszała albo postawić ją aby myszki mogły nią ruszać. Powtarzam jeszcze raz bardzo przydatne! :)


Jak według mnie rozdać punkty na to drzewko? 















Najprzydatniejsze drzewko jakie mogli stworzyć. Inne oczywiście również ale te jak dla mnie najlepsze. O kolejnym drzewku możecie przeczytać już niebawem :)


Gabii -Poko ♥

1 komentarz: