^^

profilki

poniedziałek, 14 września 2015

Drzewko umiejętności Fizyk.

Obiecałam to jest post o drzewku umiejętności Fizyk. Zapraszam do czytania.

Dawno już doszły dwa drzewka Fizyk i Druid. Wiele osób od razu zaczęło je testować aby sprawdzić ,które przyda nam się bardziej Druid czy może Fizyk? Moim zdaniem fizyk ,który ułatwia nam budowanie jak i też dodaje nam lepszych możliwości związanych z byciem szamanem :D A to drzewko prezentuje się tak:













1. Kiedy jesteś zły, jedna mysz obok Ciebie zaczyna płakać.
- Głupia i nie przydatna umiejętność już wolałabym zostawić sobie te kilka punktów niż wydać je na nią. Nie warto w nią inwestować.

2.Usuwa wybrany gwóźdź.
- Moim zdaniem bardzo przydatna gdy w czymś się pomylimy , możemy to łatwo usunąć.

3.Usuwa połączenie z towarzyszem.
- Również przydatne ,gdy na mapce z towarzyszem on ciągnie Cię po serek i inni nie mają szans na zdobycie firsta możemy usunąć połączenie z towarzyszem i będzie musiał on zaczekać na drogę jak reszta myszek.

4.Pozwala się turlać wybranej myszy.
- Po co marnować punkty? Jeżeli zbieracie savy na tytuły nie warto wydawać na tę umiejętność ponieważ służy ona jedynie do trolowania myszek.

5. Wyłącza grawitacje dla wybranego przedmiotu.
- Musiałam władować w nią 4 punkty po to aby odblokować kolejne stopnie drzewka umiejętności ,ale kto wie może się przydać.

6.Pozwala na strzelanie kulami armatnimi w górę.
-Przydatne na survivorze jak i na zwykłych mapkach ,aby zrzucić przeciwnika.

7.Zapobiega obracaniu się wybranego obiektu.
-Ja dałam w tę umiejętność 2 punkty ponieważ może przydawać się tylko czasami ,ogólnie rzadko.

8.Zamraża wszystkie myszy na 2 sekund/y
- Przydatne na mapkach vanilli gdzie jest dwóch szamanów możemy tego użyć i zepchnąć przeciwnika nie spychając myszek.

9.Tworzy obiekt w kształcie litery S.
- Po co nam rura w kształcie litery S? Ja już bardziej wolałam dać ten jeden punkt w umiejętność nr 12.

10.Pozwala szamanowi zawisnąć w powietrzu.
- Fajna umiejętność jeżeli ktoś nie ma umiejętności teleportacji z drzewka władcy wiatru. Nawet jeżeli mamy dużo umiejętności teleportacyjnych warto dać w te umiejętność aby czasem ,,pobawić się" w spidermana xd

11.Wyłącza grawitację na 2 sekund/y
-Też nie taka super przydatna ,ale czasem może się przydać.

12.Tworzy bardzo dłuuugą deskę.
- Bardzo fajna umiejętność ,zamiast łączyć te wszystkie deski z ekwipunku szamana ,wystarczy złączyć takie trzy deski i droga gotowa.

13.Łączy dwa obiekty łańcuchem.
-Zapomniałeś doczepić do siebie 2 deski? To nie problem jeżeli masz ten łańcuch. Polecam Ewa Wachowicz (xd)

14.Tworzy znak przyspieszający myszy w dowolnym kierunku.
- Praktycznie to samo co umiejętność w duchowym przewodniku ,ale mamy jej więcej.

15.Każda śmierć myszy tworzy na dole mały elektryczny łuk ,od którego mogą się odbić pozostałe myszy.
-  Góra naszego drzewka ,a to coś podobnego do bańki ._.  Może się tak wydawać ,ale naprawdę działa świetnie ,nie przebija się jak ona ,a można się odbić naprawdę wysoko.

Moje całe drzewko wygląda tak. Razem 29 punktów (bez 1 umiejętności - płaczącej myszki ponieważ tą umiejętność wzięłam przez przypadek) Niby nic ,ale jednak coś ;) Na początku te 2 drzewka wydawały się beznadziejne i bezużyteczne ,ale teraz kiedy mamy je przetłumaczone (już dawno :D) Mają trochę przydatnych umiejętności.







Podoba wam się to drzewko czy lepszy Druid?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz